Gelsenkirchen baby

爱上你是我自由的权利♥

_安啵啵要努力再努力:

歌词改自Lana Del Rey的Brooklyn baby。每次听到第一句的时候就想到大小兔,然后就稍稍改了下(也没管到底对不对😂)现在胡花新花十字兔漫天飞,我就安安静静做个父子党的安利。请愉快吃下=v=


they say I'm too young to love you


他们说我太年轻了,不够爱你





I don't know what I need


我也不知道我需要的是什么





They think I don't understand


他们认为我不懂得


the freedom land of the 80's


八十年代那片自由的土地所孕育的你





I think I'm too naive to know you


我觉得我的涉世未深使我无法了解你





you say sometimes I'm like the innocent bunny


你也说有时我就像只无辜的小兔





I'm churning out talents


我在球场上热切挥洒我的天赋


like beat poetry on Ampetamines


如同烂醉毒品的狂热诗人







I say, I say


我说,我说


well my boyfriend in a team


我的男友在足球队里





he plays the back


他在身后为我遮风挡雨


while I am a winger


我在中场冲锋陷阵





we've got medals in my hand


我们手中捧着奖杯




we get down to beat history


我们走在将历史改写的路上






I'm a Gelsenkirchen baby,I'm a Gelsenkirchen baby


我是个来自盖尔森基兴的男孩,我身上流着盖尔森基兴的血液





They say I'm too young to love you


他们说我太年轻了,不够爱你





They say I'm too fragile to get


他们说我太脆弱,得不到什么





They judge me like everyone else


他们用世俗的一切来评价我


by success


用功成名就







like they forget to read


就像他们也忘了看我身上的内容





I think we are like fire and water


我觉得我们像水与火



I think we are like wind and sea


我觉得我们是风和海





you are burning up


当你咆哮时





I'm cooling down


我便变得冰冷





but I'm free


但我仍是自由的


I'm free to love you


爱上你是我自由的权利



(图片均来自网络)







评论
热度(46)
©ALLSI | Powered by LOFTER